serplgktg25 merhabalar 4.ayımıza girdik gireli uykularda bi problem oluştu. gündüz iyi hoş uyuyor ama gece uykuya hem zor geçiyor hemde nerdeyse beş kere uyanıyor bi anda anlık uyanıyor gözünü açıyor birden. neden böyle oluyor doktora gitmelimiyim yaşayan varmı
Ayseege6156 serplgktg25 bu 4. Ay atağının belirtileri canım 😬 Allah güç versin ataklar çok zor cidden
Ayseege6156 serplgktg25 büyüme atakları bunlar bu çok güzel birşey işte ❤️ Ama zorlu süreç olsun sağlıkları yernde olsun ben 11 aydır uyuku nedir bilmiyorum ne gece ne gündüz