Huru_kurt01 kaç günlük, şöyle bir tecrübe yaşadım arkadaşım anlatayım. 15 günlükten sonra falan aşırı ıkınma gaz yapamama ağlama krizleri 5 ile 9 arasında asla susmayan bir bebek. Kolik mi acaba, gazı mı var acaba vs derken (bakliyat falan tüketmiyordum) biogaia ve sap simplex kullanmaya başladım, rahatlatıyordu mutlaka alarm kurup aynı saatte verdim. Tamamen yok etmedi aybı şekil devam, havlu yada kiraz kemeri ısıtıp kundak yapıp bebek arabasında evin içinde beyaz gürültü açıp uyuttum günlerce.
Doğduğu günden beri yüzünde isilikler vs oluyordu ben hep sıcaktandır demiştim. 1. 5aylık olana kadar gece boyu susmaksızın inliyordu. Karnı devamlı gurul guruldu vs. İsilikler çoğalmaya başladı geçmedi 3 4 gün boyunca yarım saat bile susmadığı oldu doktora götürdük idrar vs verdik gizli Kan çıktı inek sütü alerjisiymiş. Diyete başladım 2 aylıkken ilk günden daha fark etti gaz çıkartmaya başladı rahat sessiz uyumaya başladı isilikler gitti vs meğer süt ürünleri gaz yapıyormuş. Ondan damlalar fayda etmemiş şimdiki aklım olsa doğduğundan itibaren bi süre denerdim