Merhaba arkadaşlar gögüs lerim yumuşak ama ızdırap çeker gibi canım yanıyo emzirirken de emzirme yokken de çok sızlıyor gögüs lerim genel cerrahi ye gittim mastit yok gibi yumuşak diyo gögsün ultrason için 2 ay sonrasına gün verdiler ama bugun çok sızladı gögsümü elektrikli sağma makinesi ile sagıyodum ama inanın agzıma bez koyuyorum bagırmamak için sonra Bi baktım gögsümden kan geliyo süt ile birlikte ama damarlarım patlıcak gibi hemen Bi sıcak su koydum legene gögüslerimi sarkıttım içine üstüme battaniye örttüm yumuşasın diye elimle sağdım halen kan geliyo ama sancım geçmedi ne yapayım şimdi emziremedim çok acıdı mama verdim 😩