Azraadaa annemin evi bahce katı. 14 yasimda taşındık o eve. Yazın böcek, toz problemi olur kışın yağan yağmurdan her yer çamur olur, kanalizasyon borusu 2 3 senede bir tıkanır bütün binanın pisliği geri vurur, rutubeti cabasi, dogalgaz ısıtmıyor. Tek güzel yanı bina ile bi bağ yok rahat rahat bahçede hareket edebiliyorsunuz. Benim düşüncem eksileri daha fazla. Hatta ben öyle lanet etmiştim ki evlendikten sonra en üst kata taşındım. O kadar istemem