Babymm 1,5yaş olucaz babasına çok düşkün babayı görünce beni unutuyor sürekli ona Naz yapıyor kızlar ağlıyor arkasından sizde durumlar nedir yahu hani erkekler anneci olurdu 🙈😝 geçici bir durum mu bu kıskanıom yahu 🤪
BirAlparslanAnnesi Babymm benim oğlumda aynısı valla 😂 evet banada aşırı düşkün ama bi yandanda tam bir baba delisi inanılmaz anlaşıyorlar maşallah diyalogları çok başka 😍 eşim sürekli göreve gidip geldiği işim sürekli göremiyo o yüzden bukadar düşkün diye düşünüyorum
Babymm irva yaaa ne güzel 🤣 bizde tam tersi ya bir yandan iyi oluyor kendime vakit ayırıyorum babasıyla oyun oynamak istiyor ama kıskanıyormda bazen yaaaa 🤭 babası çok ilgilendi en balından beri ondan mı böyle oldu acaba 🧐
Babymm Aylinuraz ayyy vallamı kaderdaşım ya neden böyle oldu bizim oğlanlar sence babası çok ilgili ondan mı acaba diyorum bide işteyken sürekli görmüyor ya özlüyor mu acaba diyorum 🧐
Babymm BirAlparslanAnnesi yaaaa aynen öyle canım bizimkilerde maşallah çok iyi anlaşıyorlar ya kuyruk gibi babası nerde o arkasında daha anne diyemiyor baba baba diye arkasından ağlıyor evde bizim babada nöbete gidiyor evde olmuyor ondan mı diyorum bende böyle oldu
irva Babymm Sanmam oğlum doğduğundan beri babası daha çok ilgilenir evden çalışıyordu pandemi döneminde ilk.Yani 7/24 yanındaydı.😅 Senin oğlan doğuştan babacı bence.
Simurg Babymm Kızım hep bana düşkündü hala da öyle 16 aylık. Beni göremeyince anni anni diye dolaşıyor ortada 😍
kenankaan Babymm başından beri babasına düşkün oğlum. İkimiz de çalıştığımız halde eve gelince ona giderdi. Ben memnunum. Babasına veriyorum o uğraşıyor ben de keyfime bakıyorum 🕺🏻
Babymm kenankaan hah işte bende bu rahatlığı yaşıyorum arkadaşlara söylüyorum oh ne güzel işte tadını çıkart keşke benimkide öyle olsa diyorlar 🤣 ama bende beni daha mı az seviyo bu çocuk diye tarihe giriyorum 😬😬
Loreyli Oğlum 16 aylık. İlk 3-4 ayda babasına düşkündü sonradan aşırı anneci oldu. Şu an doruk noktasındayız. Bir de kıskançlık başladı. Babası sarılıp öperse kıskanıp kızıp hemen gelip sarılıyor bana 😅
Babymm Loreyli bizde de tam tersi o aylarda bana düşkündü arkamdan ağlar ederdi şimdi tam babacı oldu bi kaç aydır ya kıskançlık henüz başlamadı onda ama bende başladı 🤪🤪
eylulmin Babymm istediğim gibi ikimize de düşkündür. Ben yanında olmayınca beni, babası olmayınca babasını arar. Dışarıya çıkınca muhakkak ikimizin de elini tutar. Birimiz tutmazsa kıyameti koparır 😂
Babymm eylulmin evet onu yapıyor bak beni bi kaç saat görmeyince görünce seviniyor sağolsun 😬 ikimizde elini tutmak istemyior dışarda özgür takılacak 🤭
Babymm irva bebeklik döneminde bana düşkündü sonradan babacı oldu çıktı hatta şu ara çok babacı oldu top falan oynamayı öğrendi yürümeye başladıktan sonra ondan mı acaba diyorum sürekli birşey bekliyor onu görünce 🧐
Aslmra80 Babymm bana düşkün babayla alakası yok ama şöyle gezmeye çok düşkün babası hadi gidelim diyince onunla gider 😀 onun dışında ağlar sürekli kucağıma gelir gülse bile
Babymm Aslmra80 babayı görmeden aynı şeyleri bana yapıyor sürekli ağlak genel huyu zaten aynı kucak ister babayı görünce devran ona dönüyor ama 🤣