Merhaba anneler 10 aylık kızım var bişey yedirmeyim ardından hemen yediği şeyi kaka olarak çıkartıyor. Ve pişik mantar gibi oldu krem sürüyorum sürekli kaka yaptığı içinde silmek zorunda kalıyorum. Her defasında canı çok acıdığı için çok ağlıyo. Var mı Bi bilgisi olan çok üzülüyorum :(