Zeliha_ merhaba ben bundan 2 sene önce şahıs şirketi kurdum kendi adıma eşim tekstil işinde sürekli İstanbul’a gidip geliyor toptancılara ama ben çok butik olduğu için İnstagram üzerinden iç giyim sayfası açtım eşimin tanıdığı bir toptancı ile anlaştık beğendiklerimizi serili olarak istedik geldi ev de bir oda da çekimlerini yapıp yükledim hepsini ben sipariş aldım akşamları da paketleri hazırlıyordum eşim ertesi gün işe giderken kargoya bırakıyordu şirket kurmak çok kolay aslında 1 sene boyunca Bağkur olarak vergi ödemesi almadı devlet muhasebeci ile anlaştık faturalarımızı çıkarttık kargo şirketi ile anlaştık gerisi geldi zaten satış oldukça gerçekten ilerlemesi güzel gidiyor