Yusufagahinannesi büyük tepkiyi hak ediyor zaten bu konuda hem fikiriz. Bütün zamlara eşit mesafeden aynı eleştiriyi yapabilmeliyiz diyorum, siz İBB’yi eleştirdiğiniz için kesin AKP’lisiniz demiyorum.Sosyal bir platform üzerinden hiç tanımadığınız bir insanı “sığ” olarak nitelendirmek, sizce nasıl bir davranış biçimi? Bir de benzine, gaza ve bilumum ürüne zam gelmişken eleştirel önceliği bir belediyeye vermek çok da makul bir durum değil. Tabii ki de eleştireceğiz ama şunun bilincinde olmakta fayda var, kötü yönetilen bir ekonominin sonuçlarını biz fertler gibi belediyeler ve diğer benzer kurumlar da sineye çekemiyor. Burada eleştiriye en açık mesele zam oranının (Marmaray) bu kadar fazla olması.