Kızlar iyi geceler , ya ben oğluma formül mama veriyordum ama bu sıralar pirinç unu deniyorum içiyor sevdi de bende gece vermek için ısıtıp sıcak olsun diye termosa koysam ılık hemen hazr olması için gece uyanınca vermek için maalesef sabırsız oğlum bekleyene kadar uyanıyor uykuya geçmesi zor oluyor 😞 sizce nasıl termosta kalması yani ilk kez yapacam olur mu öyle ? Yapanlar var mı