Efosunannesi1 İyi akşamlar Kızlar oğlum ayın 14 dünde 9 aylık olacak ama emeklemiyor çok korkuyorummm emeklemeye çalışıyor ama olmuyor yardım edin lütfen
Wanderlust Efosunannesi1 hic emeklemeden yuruyen bebek dolu niye korkuyorsunuz anlamadim normal birsey emeklememesi de her bebek gelisimi farklidir doktorunuz bir sorun gormedikce endise etmenize gerek yok iciniz ferah olsun 🌸
Ahlasbebekveannesi Efosunannesi1 endişelenecek bisi göremedim ben bazi bebekler emeklemeden yürürler bence sizde canınızı pek sıkmayın. En azından bi caba ve gayreti varsa zamanla emeklemeyi becerebilir rahat olun
Omerkubra Efosunannesi1 niye endişe ediyon korkuyon o kadar normal bişey ki benim kızım 9 uncu ayına gircek yeni yeni emekliyo çevremde kim varsa çoğu 10 aylık 11 aylık Ken bile zor emeklerler direk yürümeye başlarlar hatta sıkıntı yapmayın kendinize normal birşy
Mys01-01 Efosunannesi1 benım büyük olan emeklemeden yürüdü hiç beklemediğim anda kalkıp koltuklardan tututu ve bırden yürüdü
Sumeyyebaglan Emekleme bi gelişim basamağı değildir bu yüzden asla endişelenmeyin. Emeklemeden direkt yürüyebilir
Alygkc Biz de 16 sında 9 aylığız benim kızım da emeklemiyor. Emekleyecek gibi duruyor ama bir süre sonra salıyor kendini
Alminazli Belki emeklemeden yürür korkulacak bisey yok benim kızım 10aylikken sürünüyordu komando gibi 11 aylik emekledi 12 bucuk aylikken yürüdü hatta ayakkabi aldik o aksam giydirdik adim atmaya basladi hissetmis gibi
tineanigra Efosunannesi1 yok ya dert etmeyin ben de emeklemeden direkt yürümüşüm. Emeklemek şart değil yani emeklemiyor acaba gelişim geriliği mi var diyebileceğiniz bir konu değil. Kimisi sürünür kimi emekler kimisi götün götün gider kimisi de hiç birini yapmadan sıralar yürür
TheBaby Efosunannesi1 3 gün sonra 8 aylık olucaz. Emeklemiyor😁 ama herşeyi normal. Yürütmeye çalışınca adım atıyo. Telaş etmiyorum. Sizde etmeyin
Feyzosunannesi Efosunannesi1 bu çok normal endişelenmeyin Belkide emeklemeden direk yürüyecektir sabredin
spaceship Efosunannesi1 kız nasıl yardım edelim bu konuda burdan sana 😁 ha içimi rahatlatın dersen o olur 👍🏼 emeklemeden yürüyenler var, belki emeklemez. Emeklemek gelişim basamağı değil sakin ol.
Balkupum2505 Efosunannesi1 korkma bacım sakin ol benim oglum 12 aylik emekledi 14 15 aylikkende yurudu hic endiselenme hic beklemedigin bi an bakiyosun yuruyo 😊