yavrusununannesii düşün bu şehirde yaz kış ısınma ve soğutma için klima kullanıp hiç durumu olmayan insanlar var 1000 TL nasıl ödesin bu insanlar, kaldı ki solunum cihazı kullananlar, özellikle smalı bebekler gerçekten dolar her arttığında aklıma onlar geliyor zaten zor durumdalar diye bi de burdan vurdular onları resmen, daha ne olması lazım bu düzenin değişmesi için anlamıyorum ki