Merhaba canım bende 46 günlükken yaptırmıştım sünnetini, bebeğin ne kadar küçükse o kadar az acı hissediyor. Acı lifleri tam olarak gelişmemiş oluyormuş. Çok şükür kolay oldu ve çok çabuk iyileşti 5.gün hiçbişey kalmamıştı. Ben şimdi ikinciye hamileyim, eğer erkek olursa yine bebekken yaptırmayı düşünüyorum