bebekarven Bebeğim bugün 6 aylik oldu 1 hafta önce başladım ek gıdaya ama çok az verdim çünkü hiç agzinina açmıyor kusar gibi yapıyor çok ağlıyor İlk yoğurtla başladım verirken çok kötü agldi ek gıdadaki bu sonrunu nasıl cozebilirim yardım eder misiniz
Bade28 bebekarven normal tepkiler zorlama yemediklerini 15 gğn sonra tekrar ver bizde yeni başladk bal kabağını iyi kötü yedi havuç asla yemedi yarında havuç var üç gün kuralına göre devam ediyorm bakalm neler olcak normal yani reddi zorlama bebeği
Yavuzunannesiii bebekarven daha çok başındasınız denemeye devam edin teklif edin sürekli benim oğlum 13aylık yani çok nadir isteyerek yiyor maalesef kabullendik bu durumu yoksa bu süreç yıpratıyor
bchsnt Verdiğiniz tüm besinleri mi sevmedi bazılarını begenmeyebilir normal, blw yapmayı denediniz mi önüne koyun kendi oynayarak yesin o şekilde sevebilir belki