Kızlar aslında muhasebeciyim kizim doğmadan da çalışyodum sonra o dogunca hersey değişti simdi onu birakip ozel sektorde calismam ondan ayri kalmak baya zor geliyo aslında mali müşavirlik sınavlarına hazirlaniyom ama ona da adam akıllı zaman ayırıp çalışmak gerek geçen oyle eşimle konuştuk bu çocuklar için oyun alanları oluyo ya öyle bi yer mi açsak diye bulunduğumuz yer de o konuda eksik var biraz simdi size sorum varmi aramız da böyle kendi işini kuran annelerimiz bana bi motivasyon olacak önerileriniz kararsizim ??