Mommy08 Kizlar bebegin 2 ay 10 gunluk evde oyun halimiz var onceden hediye gelmisti ama kullanmaidm henuz esim daha erken anlamaz dedi . Sizde kullanayimmi sizler ne zaman kullanmaya basladiniz ?
Pinkbery Mommy08 3. Ayda koydum ben. Koyun almışsın motor becerisi gelişir erkenden. Bir sorun olmaz yani;)
Tazeanne19 Mommy08 bize de doğmadan önce bi akrabamz hediye almıstı 2 aylıkken pek anlamıyo benmki suan 3 ay 6 günlük 1 haftadır yatırıyorum daha iyi anlıyo aynası var kendine bakıyo oyuncaklara bakıyo faln
Ejderhahavva Mommy08 bence kullanın zaten 3 Ay snra surunmeler bilmem ne derken yüzüne bile bakmaz en azından renkli falan olduğu için oyalanır 🤗
Gamsindef Kullanın ben kızıma 2. Ayından itibaren kullandım bişeyleri tutması kavraması kolaylasıyor günden güne gelişiyor 😊