Kızlar 3,5 aylık kızım gözünün içine dalin Damladı ama köpük şeklinde değil normal sıvı olarak. İlkten gözü çok güzeldi bir 10 dakika sonra o geçti fakat şimdi gözü akıyor Çapaklınıyor. Doktoruna yazdım cevap vermiyor ne yapmam gerekir diye korkuyorum bir şey olur mu gözüne direk sıvı Geldi. Kendime çok kızıyorum nasıl bu kadar Şakar oldum diye😪