Elifayza Kızlar hipp organik mama aldım ilk defa ama hazırlama kısmı bana saçma geldi. İçme suyunu kaynatıp soğumaya bırakıp 50 dereceye ulaşınca mama hazırlanacakmış 37 derecedede içirlcekmiş yanımda termometreylemi dolaşıcam😂 siz nasıl yapıyorsunuz. İçime hiç sinmedi mama buarada 2 ay 22 günlüğüz
Fatmaasel Elifayza merhabalar ben şöyle yapıyorum biraz su kaynatıp soğutuyorum bir şişeye koyuyorum sonra yine biraz su kaynatıp termosa koyuyorum ikisini biberonda ilistirip mama koyuyorum.
Serene Elifayza bir bardağa kaynayıp soğumuş su koyuyorum,üstüne kaynamış sıcak su ekleyip uygun sıcaklığa getiriyorum ve biberona koyuyorum.içine de mama.
Ftmazeynp Elifayza saçma 🤣bu sıcakta çocuk köz olur 😅 ben tencerede suyunu kaynatiyorum . Sonra soguyor. Bebege mama hazirlarken nekdr ölcek yada su koymam gerekiyorsa suyu hafiften isitip mamayla karistiriyrm genelde bilegime döküyorum ☺ bu sıcakta biraz daha ılık tarzinda yapiyorim
Mommy08 Bende mama veriyorum canim oyle bas edemezsin suyu guzelce kaynat ilit termos al yanina termosa koy ben cantamdan hic ayirmiyorum . Bileginde olcebilirsin anlarsin azda olsa zaten yapa yapa elinle tuttugunda bile biberonu anliyorsun sicakligini ben hep biligime damlatiyoeum bi kac damla ilikken veriyorum
zehra41 bende aptamil kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım , 30 ml kaynatılmış ılıtılmış suya bir ölçek hazırlanıyor , fakat dışarı çıktığımda aptamilin sıvı sütlerini kullanıyorum pratik oluyor
kiliclar [bilinmeyen] ben hiç bu markadan vermedim canım aptamil kullanıyorum kaynatıyorum suyu sonra ılınmasını bekliyorum artık elim alıştı galiba otomatik yapıyorum.