Eysar benim kızımda aynı durumda bizde sma optita kullaniyrz doktorda bağırsakları yeni oturduğu için yapamamasi tada fitille yapması çok nrml yaptirmassaniz daha sıkıntılı olur dedi 4 günde bir yapmasaa yarm fitil veriyorum rahatlıyor ilaçsız olduğu için doktor bebeğe zarar vermez dedi masalarına 1 çay kaşığı zeytinyağı koyuyorum doktorumuz demişti ve benim kızım gazsız bir bebk ilk 2 ay gaz sorunu yaşadım şuan 5 aylık olucak 3 gün sonra Allah sukur gaz sıkıntımız yok