1kiz1erkekannesi Kızlar oğlum 7. Aya giriyor bu hafta hep hasta gibiydi başı aşırı sıcak doktora gittik muayene etti antibiyotik ve ağrı kesici verdi ama değişen pek bişey yok sizde böyle olan varmı ne yapmam lazım acil lütfen
Alygkc 1kiz1erkekannesi benim kızımın çoğu zaman öyle diş dönemine girdiğinden beri dört beş aylıktan beri
Sda16 1kiz1erkekannesi diş geleceği zaman başı ve ağzının içi sıcak olur diye biliyorum ama doktorada götürmüşsünüz
1kiz1erkekannesi Sumeyyebaglan ateş 37 ama çok huysuz iki dişimiz var onları çıkartırken böyle olmadı bu swfer böyle oluyo anlamadım
1kiz1erkekannesi Alygkc ilk dilkerde böyle olmamıştı 2 diş çıkarttık zorlanmadık şimdi çok zorlanıyor
Sumeyyebaglan 1kiz1erkekannesi her diş çıkarmada aynısı olucak diye bi durum yok ki🤷🏻♀️ Endişelenmeyin diştendir. Diş granülleri var bitkisel onları kullanın