Uyku problemimiz doğduğundan beri vardı zaten ama, özellikle son birkaç gündür ne uyuyor ne uyanıyor. Desteksiz uyuyamıyor daha, Uyumak istiyor uykuya dalamıyor. Ya saatlerce sallanıyor mesela bırakınca kalkıyor. 1 saat sallayıp 2 dakikaya uyanıyor. Denemediğim şey kalmadı. Ana kucağı, evin içinde bebek arabası, kucakta sallama vs. Uyumasın diyorum uyanık kalsın biraz onda da durmuyor sürekli huysuz, oyalanmıyor. Hiç olmazdı birkaç gündür meme reddi de var. Bu çocuk nasıl uyuyacak nasıl dalacak ne yapacağım bende şaşırdım kaldım artık. Bu zamanlarda olup aynı şeyleri yaşayan var mı Allah aşkına 🤦🏻♀️