Ezomom Merhaba arkadaşlar , 4,5 aylık bebeğim sürekli oturmak istiyor kucakta . Oturma için erken mi ve örümcek (yürüteç ) ne zamana kullanmalıyız ? Teşekkürler
Duru91 Ezomom bebeğimi bıraksan 3 aylıktan beri oturmak istiyorudu . Bende 4vaylıktam beri oturtuyorum . Şu an 5 ay 9 günlüğüz kısa sürede olsa desteksiz oturabiliyor
Zamanlagelen Ezomom 5 aylik oldugunda destekli oturtabilirsiniz yanlarini yastikla destekleyerek ya da emzirme yastigini kullanarak veya kucaginizda.Yurutec genelde onerilmiyor ama sayet kullanayim diyorsaniz en erken 8 ayi beklemelisiniz derim govdesini kendisi tasiyabilmeli yukunu esit dagitabilmeli
Happymother Bnm kızımds erken oturmak istiyordu 3.5 ayında yavas yavas başlamıştım 6 ayda desteksiz oturuyordu desteksiz pturabildiği içinde 5.5 aylıkken yürütece koydum
Makbuss Happymother benim kizimda 5 aylik bende örümcek almayı düşünüyorum 6 aydan sonra gezer evde iyi oluyor bence