Selam yurt dışına gitmiyorum zaten yurt dışındayım ama bizde türkiyeye weya diğer ülkelere geçiş yaptığmızda oğlumun ilk gidiği 6,5 aylıktı zorlanmadık pencere kenarına oturmayın çok aşırı daralıyolar eğer imkan warsa boş yer warsa tek başınıza oturmaya çalışın boş koltuk olduğunda çocuk daralmıyo we huysuzlanmıyo bebek çantanıza bebeğe dair herşeyi koyabilirsiniz uçağa alıyolar maması sütü suyu herşeyini alıyolar uçağa bebek arabanızıda götürmelisiniz yorulursunuz gezerken güneş kremi asla unutmayın başka bir ülkeye geçiş bazen mewsimsel hastalıklara dawet çıkarıyo kıyafetine de dikkat edin iyi tatiller