Merhaba 2 gündür ek gıdaya geçiş yaptık
patates ile basladım
ama tatlı patates olmadığı için normal patates ile başladım doktor sıkıntı olmayacagını söyledi
dün normal kaka rengindeydi sarımsı mama yrdiği zamanda öyle yapıyordu
bugun yeşil ve bütürlüydü
zeytinyağı eklediğim için mi böyle oldu acaba ? Yada zeytinyagını fazla mı koymuş olabilirim
bu durumda endişelenmelimiyim
iştahı yemesi çok güzel ben 6 ay 3 günlükken başladım