Umay3840 Etrafımdaki cogu kısı cok erken ckryo ilk dişi bu arada cok cabuk çürür çük çabuk dökülür diyor dogru mu
Annekizz Umay3840 No no kardeşimde 5 aylıkken çıkardı şimdi 7 yaşında herkezin dişi düştü kardeşiminki sallanmıyo bile
Danlacann Umay3840 benim ki 4 buçuk aylıkken çıkardı şuan 7 aylık üst dişlerde çıkmaya başladı…bebekten bebeğe değişen durumlar kime göre neye göre erkenmis
GiybetReis Umay3840 6 ay ilk diş için normal 😊 erken cıkarsa çürür diye birşey söz konusu değil ama geç çıkan dişler bi sonraki dişlerde geç geleceğinden daha saglıklı olabiliyormuş. Ama erken cıkması saglıksız demek değil bu😊