Annem-33 Kızlar dikiş yerinin az bir üzeri karnim agriyor.Gobegimin orası tam.16 gün oldu hafif yanma tarzı agrilar..Bir de göbeğimi içi halen siyah ne zaman düzelir acaba ?
Deletedmom6262 Annem-33 Temizlik yada çok ayakta kaldığımda dinlenmedigimde ağrıyordu kendini çok yorma şimdide karın bölgem ağrıyor 3 ay oldu. Göbeğimdeki siyahlık geçmedi
Alazgizem Annem-33 Benimde 11 gun oldu agriyor malesef…. İcteki dikislerden kaynakli o yüzden icteki dikisleride dusunup is yapmamak egilip kalkmamak lazm ama biz bayanlar dayanamioruz her sey acele olsn die kendimizi kasiyoruz malesef… 🙂 gecmis olsn
Familyboy Annem-33 canım o ağrı normal bendede olmuştu doktora sordum normal demişti ne kadarda olsa karnınla uğraşıldı bir insan çıktı normal dedi 2 haftada geçti benimki sıkıntı yapma yani
Evrim1906 Annem-33 göbeğini içindeki siyahlık baticon canım duşta parmağınla temizleye bilirsin zamanla ağrıların da geçecek bol bol yürüyüş yap
Annem-33 Alazgizem cocigu beşikten alırken mecburen eğiliyorum.cocuk maşallah çok emiyor surekli kucağımda maleesef.ve kilosu 4 kilo yoruyor beni.İş olarak sadcee ayata yemek yapıyorum başka bisey yapmiyorum
Familyboy Annem-33 olmadı doktoruna bir sor canım geçmese de ağrı’nın hafiflemesi lazım 17 günde benim o kadar sürmemişti
Ruzgo35 Canim daha cok yeni agirmasi normal yani benim bir yil olucak bazaen agir kaldirsan veya oglum vursa agiriyo dikiste iltihap faln yoksa sıkıntı olmaz