Merhabalar 😊
7 buçuk aylık bir oğlum var kendısı öksürüyodu bir kaç gündür üşüttü sanırım hastaneye goturdum ilaç kullanıyoruz ama onun ki tam anlamıyla geçemeden ben grip oldum şimdi ona tekrar geçip ağırlaşmasından korkuyorum tavsiyeniz varmı kolay geçirebilmem için yada oğlumu nasıl koruyacağım emzirmiyorum ama sürekli kucakta tabi nefes yoluyla geçmesinden korkuyorum yardımcı olurmusunuz 😞