Bebeğim covid ateşi ile 3ay önce nöbet geçirdi ciddi seviyede.5 yaşa kadar nöbet geçirme ihtimali var .bugün uykuda sadece ayakları titremeye başladı.37.5-38ateşli bikaç gündür dişler çıkıyor .ama titremesi beni tekrar nöbet geçirme ihtimali ile korkutuyor.normal midir bilgi sahibi olanlar yazsın lütfen 😞