Anneler merhaba. Kızımın emizği kkaybolmuştu çok ağladı yeni emzik çıkardım sadece su döktüm suyu kaynatıp emizği kaynar suya bırakana kadar ağzına almıştı bile. Sonra midesi bulandı. Öksürdü. Emziği ben ağzıma aldım sebep ne diye benim de boğazım yandı. Niye böyle oldu anlamadım. 15 dk oldu hala boğazım yanıyor. Kötü bir şey olmaz değil mi ya çok kötü hissediyorum kendimi böyle bir dikkatsizlik yaptığım için. Post açtım yazan olmadı burdan yazdım ben de