En çok uyku hadisesi yordu beni desem daha neler var söylenecek ama geçince unutuyor insan ama ara ara yine başgösteriyor her zmn sabır ve anlayış gösteremiyorum yoruluyorum geriliyorum kendimi çaresiz hissediyorum böle işte içimden geldi döktüm içimi 🙈