Kızım 4 yaşında aşırı gür ve kıvırcık saçları çok karışıyor tarakla da açılmıyor malesef Dalin kullaniyorum saç açıcı sprey de var ama bildiğim dolanıyor birbirine denemek için kendi sampuanimla yıkadım sanki daha yumuşak oldu bu sefer sizler ne kullanıyorsunuz Bebek şampuanı ne zamana kadar kullanılır acaba