Merhaba oglum 3 ay 19 günlük aksamlari ozellikle uykuya çok direniyor uykusu var uyumamak icin agliyor saat basi emmek istiyor azcik emip suratima bakiyor gülüyor uyuyunca.10 dakka sonra etini kesiyoz.gibi agliyor 8de uyuyan oglum 2 gundur bu saat oldu hala uyumadi gün icinde neseli su aksam oldum mu tutuyor bi haller benim uyuyan sakin ogluma ne oldu bilen varsa yazsin