Şu aşıyı 4 5 gündür arıyorum normal de Bodrum da yaşıyorum şuan da Gaziantep'deyim aşıyı ya kendi bebeklerine ayırmışlar yada aşı gelmemiş bana paramla almam gerektiğini söylediler 90 tl. Zaten rota aşısı ve menenjit e para veriyorum bi de devletin yapacağı aşıya para vermek istemiyorum 6 ayligiz bazı sağlık ocaklarının elinde var ama misafirlere yapmiyolsrmis kendi bebeklerine bekletiyolarmis. İl sağlık müdürlüğünü aradım bana bu sizin en tabi hakkınız ama ya parayla alacaksınız yada bekleyeceksiniz dedi tamamlayıcı aşı olduğu için üçüncü dozu olduğu için 7. Ay da da yapılsa sıkıntı teşkil etmeyeceğini söyledi. Kararsızım beklesem mı para verip yaptirsam mı?