Cansuu1 merhaba canim yeni döndum tatilden sayilir dr. Gunes kremi olarak mustela tavsiye etti o yuzden mustela gunes kremi aldim . Mayo bezini marketten almistik can bebe nin di ama memnun kaldim.bi sorun yasamadim . Amayo tavsiye ediyorum kesinlikle bebek icin cunku cabuk kuruyor . Hatta bebegin kollarini bacaklarini kaplayan mayolar var onlara bakmani tavsiye ederim direk gunes isinlarindan da koruyor . Bol bol zibin cunku cok sicak oldugu icin ben bebegime sadce bez ve zibin giydirdim . Bebegin kac aylik bilemiyorum ama kaynamis sogumus su veriyorsan eger biberonuyla mutlaka su . Şapka her ihtimale karsi yanjnda ates dusuruce surup ve ates ölçer aklima gelenler