Kızım 4 aylık yaklaşık 20 gün önce süt alerjisi şüphesi vardı diyete girdim ve günde 1-2 kez mama verdiğimiz pregomin as mama kullanmaya başladık başta hiç sıkıntı çıkarmadan tamamıyla içiyor biraz kusması oluyordu ama şuan 120 cc den zar zor 60 cc içirebiliyorum çok sütüm olmadığı için günde 1 kez mama takviyesi yapıyorum ama 2-3 gündür içmiyor nasıl verebilirim tadını değiştirebilirim lütfen önerilerinize çok ihtiyacım var