bireylulannesi benimde 10,5 ay geçti ve hala kızarık ve şiş ara ara tenim sızlıyor gibi oluyor doktora gittim ve keloid olmuşum contractubex krem verdi geç mi kaldım diye düşünürken geçenlerde burda bir post açmıştım bunla ilgili bazı arkadaşlar bu kremin faydasını görmüş bazıları görmemiş ciltten cilde değişiyor anladığım kadarıyla ben yeni kullanmaya başladım faydası olur mu deneyip göreceğim