Anneler selam 29 ayına giren bir oğlum var
iki yaşına kadar ben büyüttüm oldukça sakin ilgili sessiz kitap okuyarak etkinlikler yaparak tv tablet telefondan uzak tuttum (ki zaten bizde izlemeyiz) ama ne zaman ki iki yaşına geldi atma davranışı başladı önce balkondan eşya atma oyundur dedik şimdi kış sezonu olduğundan bilemiyorum bu davranışı kesildi mi? Ama bu kezde evde ne bulursa atmaya başladı önce keşif vs dedik ancak iş gittikçe sıkıcı bir hal almaya başladı maaada duran cam bardak verdiğim çerez meyve tabağı önüne koyduğum yemek tabağı ne bulursa duvara yere atıp parçalıyor cep telefonlarımız ortada olmaya görsün alıp yere çakıyor. Diyeceksiniz ki plastik tabak verin yada telefonu kaldırın ama insanız unutabiliyoruz neticede. Bu davranışı sonrası tepki vermedik olmadı tepki verdik olmadı uyardık olmadı güzelce konuştuk olmadı artık bir yardım almayı düşünüyoruz çünkü gün içinde çok sık oluyor sürekli cam kırığı yemek döküntüsü meşrubat döküntüsü yoruyor en kötüsü de üzülüyorum yanlış bir durumdayız diye var mı bu süreci yaşayan destek alan şimdiden çok teşekkür ederim ☺️