Elisaminannesi benimde oğlum 9 aylık geçen ay ki kilosu 7400 dü. Çok zayıf evet ama çok aşırı hareketli. Annesütü ve ek gıda alıyor sadece. Doktorumuz kilosunun yaşıtlarına göre 2 kg altında olduğunu ama bu harekete göre normal olduğunu söyledi. Ama yine de insan azıcık toparlasın istiyor 🥲 ama ne kadar güzel emse de ek gıdayı da gayet güzel yese de almıyor ya da yakıyor. Yada yapısı bu kabul etmek lazım.