Koton dan şu tüylü kabanlar var ya uzun. Onu aldım500 tl. Boyle bir sıcak tutan mont giymedim. Vizon rengi aşırı güzel duruyor. hm den de uzun siyah kaşe kemerli aldım. O da güzel her şeyle oluyo siyah çizmelerle efsane. Sezon başı 500 dü. İkisinden de memnunum