Merhaba anneler bebeğim 5.5 aylık doğumdan sonra henüz regl olmadım 15 gündür bel ve kasık ağrım var regl olucakmışım gibi regl olucağım zaman böyle ağrıyor du ama hamile olduğumu öğrendiğim ilk aylardada yine böyle ağrım vardı test yaptım ilk ağrım olunca negatif çıktı ama bu ağrılar geçmiyor geçen de gece istifra ettim ya da üşütmüş olabilir miyim