Gozdesuvari Kafayı yemek üzereyim. Sürekli gözü akıyo çocuğun. Masaj ve bebe şampuanı uyguluyorum. Doktor birde damla verdi. Başka bi onerisi olan var mı ? En çabuk nasıl atlatabiliriz?