5 aylık kızım bir haftadır isal doktora götürdüm probiyotik verdi ama hala bi etkisi yok günde 4 kez yapıyor ve iyice iştahı gitti normalde günde bir kez kakasını yapardı ve güzel mama yerdi şimdi bütün düzen bozuldu sizin başınıza geldiyse ne yaptınız