HurremSultan Günde 3 kez ek gida(toplam 3 cay bardağı) 4 kez mama(toplam 430cc) yeterlimi sizce zaten bunlarida zorla yediriyorum
Azyef HurremSultan emziriyorum mamayı bılmıyprumda ek gıda ıkı öğün toplamı 1 1.5 çay bardağı doktorum o sekıl dedı 7ay bıtene kadar böyle ilerleyecekmısız
birtutamsac HurremSultan canım kızım 8 aylık olacak doktor ek gıdası toplam 2 çay bardağını geçmesin %70 i anne sütü ya da mama dedi. bi de zorlama yok başını çevirdiği anda kaşığı bırak dedi
Seymakrpnr Ben uc ogun ek gida gerisi anne autu veriyorumm valla bi cay bardagi her ogun istemezse yemez zaten