Merhaba tatlı anneler öğretmenm ve bebeğim 1 yaşında ücretsiz izindeydim ama artık başlamam gerekiyor. On gündür bakıcıya alıştırma çabaları içersindeym ama kızım benden başkasını asla kabul etmiyor cuma günü milli eğitimde bir iki saatlik evrak işi vardı bive kameradan izledim aralıksız ağladı geldiğimde gözleri şişmişti🤦♀️İçim parçalandı şuan odadan başka bi odaya dahi çıksam deli givi ağlıyor. Siz bu süreci nasıl atlattınız lütfen yardım edin neler yaptınız ne işe yarar acaba bi fikriniz var mı