Ftstagrammm Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu dikişlerim tamamen iyileşti ama o kesi atılan yere bastırınca sert gibi birşey geliyo elime dikiş izimidir o sizinki nasıl nasıl olmalı
PortakalliKahve Ftstagrammm 1 yılı geçti şuan ne acı ne de elime gelen bir şey yok. İçiniz rahat etmediyse bir doktora gidin. Umarım geçicidir