Winner Hanımlar özel bölge temizliğinde ağda yapan var mı bir türlü cesaret edip ağda yaptıramıyorum. Nolur bilgi verin, akıl verin. Kuaföre gidemiyorum acı çekicem diye
Zelisblt Winner kendiniz yaparsanız daha çok acır ve hemn bırakırsınız. Kuaförde yaptırınca hem daha dayanıklı çıkıyorsun hemde daha hızlı yapılıyor 😁😁
Prensinannesii Winner kaç yıldır ağda kullanmıyordum sadece Bi defa kuaföre utana utana gittim ındna sonra sürekli kendim yaotım valla ilk başlarda ağladım bile sormadın da hiçde sıkıntı olmadı
Deletedmom99886 Winner Hep kuaföre gittim ilk başlarda çekinerek giderdim şimdi 5 dakika da bitiyor artık canım yanmıyor eskisi kadar alıştım bence büyük rahatlık
Fatmablmt-33 Ben kendimi bildim bileli kuaföre gidiyorum agdaya 😂 Winner ben kendimi bildim bileli kuaföre gidiyorum agdaya😂
arabeskanne Winner o kadar rahat ki kuaföre gidince hemen bitiyor evet ağrıyor ama dayanıyorsun. Ama lazer daha güzel 🥳
Ttugbaa Winner illa acıyo ama büyük rahatlık bide böyle düşünerek yani acıcaj diye düşünerek gidersen piskolojikmen gerçekten acıyo öyle düşünme 🤣
Fatma_52 Winner bence 2,3 defa kuafore gidin sonrasindakorkulacak birsey omladigini anlayinca kendin cesaret edebilirsin en azindan bnde oyle oldu bn agdayi cekememistim korkup
kenankaan Winner ben kendim ağdayla 1 saatte alırdım, kuaför yapınca 10 dk bile dürmezdi. Lazere gittik o da bitti gitti. Kuaförlerin eli de hafif oluyor hem. Bi cesaret edip gitseniz farkı anlarsınız
birtosbikannesi Winner bn yapiorum cnm cam sakizi agda elle cekiştire cekiştire yap aliştinmi 5 dk bitio
Sumeyyebaglan Kendimde yapıyorum kuaförede gidiyorum temiz iş valla iki dakikada çat çat😂 ilk başta acıyo ama sonra uyuştuğu için alışıyosunuz
Ftstagrammm Winner ben hamileydim 35 haftalık gittim hemen bitiyor korkulacak birşey yok tabi canın acıyor ama öyle abartılcak kadar değil büyük rahatlık düzenli olarak her ay gidilmeli bence
Aalya Winner her seferinde korkarak gidiyorum ama aslında alıstı bünyem biraz açıyor tabii doğal olarak ama 10 dk ıcinde bitiyor. Hamilelikte ve doğum sonrası kendım de aldım evde . Kendı kendıne yapmak hem uzun sürüyor hem de daha can yakıcı. Kuafördeki sıcak ağda daha kolay alıyor hemen
Evsaanne Winner canım ben lazerden dolayı şuan rahattım ama ilk zamanlar bende kuaföre gidiyodum acı çok oldu yalan yok acı eşiği ile de alakalı ama her gittiğinde bir öncekinden daha az acıyacak alışacaksın bak git yemin ederim keşke en baştan gitseydim dersin aşırı rahatlık hemen çıkmıyo bide belli zaman sonra azıcık çıksa seni rahatsz edecek düşün temiz kalsın isteyeceksn 😂 jilet çok kötü biraz alış eldivenle alırsın o bitiriyor çok güzel hemde
Bircicekkiz Winner kuaförde aldırıyorum 10 dakika sürüyo tertemiz oluyo alıştım galiba 5 yıl oldu benim canım çok tatlıdır ama artık hiç acımıyo orası