İlk bebeğim 2 ay 4 günlük bu hafta çok huzursuz gece boyu ayakta gün içinde sürekli uyuyo uykusunda sıçrayıp birden avaz avaz ağlamaya başlıyo anlamadım gitti. Önceden sık ve uzun emerdi şimdi 5 dk emip dalıp gidiyor. Yani hiç böyle egzersiz yapalım oyun oynayalım gibi düzgünce vakit geçiremiyoruz neden oluyor bide kafası aşırı terliyor emerken ağlarken uyurken felan