Meryeyl Kızlar merhaba 10 gün sonra kalça çıkıklığı için gitcem özelde doğum yaptım.orda şu tarihte gel demişlerdi.acaba devlette yapılıyor mu? Yapılırsa nasıl randevu alcam önce çocuk doktorundan mı randevu almam gerekir bilgisi olan var mı acaba
Klymeneninatlasi Meryeyl evet oluyor bende özelde doğum yapıp kontrolü devlette yaptırdım ☺️ Önce çocuk doktorundan randevu alıyorsunuz o sizi yönlendiriyor ☺️
Minikmucizem22 Meryeyl evet devlette oluyor. Çocuk hastalıkları bölümüne randevu alıyorsunuz doktor muayene edip sizi yönlendiriyor
Bebegimm1 Meryeyl Benm doğum paketin icindeydi kalca usg orda dogum yaptigim için ucret vermemistim siz bi hastaneyi sorun belki öyle bir şey vardir bende bilmiyordum sekreter burda mi dogum yaptiniz demisti öyle ogrenmistim
Kbr11 Sedefela ben ilçede yaşıyorum canım ile gitmem gerekiyor çektirmek için çocuk doktoruna gittim ordan sekreter bana randevü aldı ilden o tarihte gidip çektirdim ama sen ilde yaşıyorsan belki aynı gün içinde olabilir
Edamihrannn Cocuk doktoru olan bi devlet hastanesine gidin cocuk doktoru istek yapıyor ücretsiz şekilde cekiyorlar