Duygu_yilmaz59 Bebeğim 15 aylık geri geri yürürken birden kafasını mobilyaya çarptı ama cok sertdi aldım hemen sakinleştirdim kulak üstü böyle hafif bir sislik var bisey olurumu götürsem mi hastaneye
MMommymomm Duygu_yilmaz59 Keşke getirmeseydik bişeyi yokmuş demek, keşke geç kalmadan götürseydik demekten iyidir. Lütfen götürün. 🤗
Gizoooo Duygu_yilmaz59 canım mutlaka götür ama korkma doktorun görmedinde fayda var. Benim bebeğimde bir kaç kez geri atarken kendini kafasını vurdu arkadaşımın çocuğu yataktan düştü kafası şişti ama hemen doktora götürdüler baktılar bir şey yok için rahat eder en azından
pelin_33 Canım tabiki götür dün sabah benim de bebeğim düştü 6 aylık yataktan düştü o korkuyla eşimi aradım geldi hastaneye götürdük tomografi çektiler temi çıktı ama götürmekte fayda var kimseyi dinleme direk götür