7.5 aylık kızımı doğduğundan beri yatak odamızda beşiğinde yatırıyorum 2-3 seferdir kendi odasında gün içi uykusuna beşiğini götürüp yatırmaya çalışıyorum fakat kıyamet koparıyor. Bu normal bir şey mi Allah aşkına bir şey söyleyin kötü kötü şeyler geliyor aklıma🥺