İyi akşamlar herkese 🥰 eşim ben ve 13 aylık bebeğim hepimiz 5 gündür covid geçiriyoruz aşılı olduğumuz için sanırım pek fazla belirti yok sadece tat koku almıyoruz. Bebeğim de belirtiler yüksek ağır grip gibi geçiriyor küçük çocuğu covid geçiren var mı. Doktora gittiniz mi bir şey dedi mi acaba? Birde takibi şuan etkileri bilinmiyor ama kalıcı bir hasar bırakma olabilir mi bilginiz var mı 😥 ben çok korktuğum için covid den aşırı tedirginim 😞